Stichting realiseert succesvolle Winterswijk promotie!

Opnieuw heeft HSF twee vrachtwagens aangeboden om Winterswijk te promoten in Nederland en Duitsland. De stichting Marketing Winterswijk had het aanbod aanvankelijk afgewezen omdat het te duur voor hen was. Maar gelukkig heeft de Stichting Erfgoed & Nationaal Landschap Winterswijk snel een samenwerking kunnen realiseren met het Steengroeve Theater, Villa Mondriaan en de Stichting Marketing Winterswijk waardoor het toch door kon gaan. Ook onze eigen stichting heeft bijgedragen waardoor ons Nationaal Landschap ook prominent genoemd wordt op de vrachtauto’s.

Voorafgaand aan de Kick Off bijeenkomst op 12 april 2015 voor de voorstelling “Symfonia- Van Bach tot Van Buuren” die in augustus 2015 in het Steengroeve Theater wordt gepresenteerd werden de vrachtwagens door wethouder te Gronde ingewijd in aanwezigheid van de vrijwilligers van het Steengroeve Theater.