Steengroeve Theater brengt CINEMA naar de bioscoop

In de zomer van 2017 heeft de Stichting Steengroeve Theater de voorstelling CINEMA – Hooray for Hollywood gebracht die door 12.000 mensen is bezocht. Het was een concert van filmmuziek met een ruime theatrale saus daar over heen in de unieke omgeving van de Winterswijkse steengroeve gepresenteerd. Om nu ook anderen de gelegenheid te bieden de voorstelling te aanschouwen zal de film van de voorstelling waarschijnlijk in november in de Winterswijkse bioscoop Skopein getoond gaan worden.

Het betreft een eenmalige actie die aansluit bij het thema CINEMA van de voorstelling van dit jaar. Het Steengroeve Theater stelt graag meer mensen in de gelegenheid de voorstelling te zien en bovendien ook het hele evenement vanuit een andere hoek te benaderen. Het is een avondvullende film geworden waarin u niet alleen vanuit het bezoekersperspectief meegenomen wordt. Als de data bekend zijn zal dit in de lokale media gepresenteerd gaan worden.